terça-feira, 12 de agosto de 2014

" Sempre " & Always" & "دائما"



" Sempre "

Onde você estiver não se esqueça de mim !
Desejo estar com você, em seus pensamentos
Tu  em mim estarás a todos os momentos
És o sangue que corre em minhas veias,
Estarás sempre dentro de meu coração, em minhas lembranças
Flutuando no ar que respiro,tu és meu tudo, o meu grande amor...
Nossas almas estão sempre juntas e felizes
Minha vida depende de ti, nunca o deixarei nem um minuto,
Pra sempre vou te amar... Lembre se que em mim só existe você
Eu sou tua, me terás a seu lado sempre no presente e futuro
As angustias e tristezas ficarão para trás, serão apenas lembranças  
Lembranças de um passado que será esquecido,
O que desejo agora é apenas ser feliz junto de ti meu amor ....
Amo te e perdidamente te amarei, sempre, sempre e sempre...
 
De; Nery Shirano Poetisa
**************************************************************

"Always"

Wherever you are do not forget me!
I want to be with you in your thoughts
Thou in me you'll be all times
You are the blood in my veins,
You will always be in my heart, in my memories
Floating in the air that I breathe, You are my everything, my great love ...
Our souls are always together and happy
My life depends on you, never leave you for a minute,
For I will always love you ... Remember that in me there is only you
I am yours, you have me at his side always in the present and future
The anguish and sorrows will be left behind will be just memories
Memories of a past that is forgotten,
What I want now is to just be happy with thee my love ....
Love you madly and love you always, forever and ever ...
 
of; Nery Shirano Poetess
**************************************************************

"دائما"

أينما كنت لا تنساني!
أريد أن أكون معك في أفكارك
أنت لي عليك أن تكون كل الأوقات
أنت الدم في عروقي،
سوف تكون دائما في قلبي، في ذكرياتي
عائمة في الهواء الذي أتنفس، أنت لي كل شيء، وحبي الكبير ...
أرواحنا هي دائما معا وسعيدة
حياتي تعتمد عليك، لن يتركك أبدا لمدة دقيقة،
لأني أحبك دائما ... تذكر أنه في لي ليس هناك سوى لك
أنا لك، لديك لي إلى جانبه دائما في الحاضر والمستقبل
سوف الكرب والأحزان سوف تترك وراءها يكون مجرد ذكريات
ذكريات الماضي أن ينسى،
ما أريد الآن أن يكون مجرد سعيدة معك حبي ....
أحبك بجنون وأحبك دائما، إلى أبد الآبدين ...
 
من؛ نيري Shirano شاعرة
**************************************************************

Nenhum comentário:

Postar um comentário