sábado, 17 de janeiro de 2015

" Amor Ardente " & "Burning Love" & "حرق الحب"


" Amor Ardente "

Te quero a cada dia a meu lado
Seduzindo me com seu doce olhar apaixonado
Te quero junto a mim, viver esse amor sem fim
Beijar teus lábios com sabor de mel

Sentir tuas suaves mãos a me tocar
Com toda delicadeza que só eu posso sentir
Te quero a cada anoitecer junto a mim
Viver momentos de carícias e realizações

Momentos meus e teus, somente de nós dois
Quero sentir seu amor, depois dormir em teus braços
Sentir o calor de seu corpo junto ao meu
Quero você a todo momento

Tu esta dentro de meu ser,
Dominando me por completo
Com você nada mais me importa
Perco até noção do tempo

Não me importa me se é noite ou dia
Entardecer ou amanhecer
Nem quero saber se é madrugada
Se o Sol ja chegou para abençoar nosso amor

Ou se a lua  já despediu de nos dois
Se chove la fora , quero somente ficar com vc
Nada mais pra mim tem hora
O importante é eu estar a seu lado

Todos os dias e noites, a cada amanhecer
No presente, no futuro, assim como estivemos
Toda vida em nosso maravilhoso passado
Te amo e quero você sempre a meu lado...

Autoria: Nery Shirano
*******************************************

"Burning Love"

Want you every day at my side
Seducing me with your sweet love look
I want you next to me, to live this endless love
Kiss your lips with honey flavor

Feel your soft hands to touch me
With all delicacy that only I can feel
I love you every evening with me
Live moments of fondling and achievements

Moments mine and yours, only two of us
I want to feel your love, then sleep in your arms
Feel the warmth of his body next to mine
I want you all the time

Thou this within my being,
Mastering me completely
With you nothing else matters
To lose track of time

I do not care if it's night or day
Dusk or dawn
Nor do I know if it's dawn
If the sun already came to bless our love

Or if the moon already said goodbye to the two
If it rains it off, only wanna be with you
Nothing more to me have time
The important thing is I stand by his side

Every day and night, every dawn
At present, in the future, as we were
All life in our wonderful past
Love you and want you always by my side ...

Authors: Nery Shirano
*******************************************

"حرق الحب"

نريد منك كل يوم إلى جانبي
إغواء لي مع الحب نظرة حلوة
أريدك بجانبي، ليعيش هذا الحب لا نهاية لها
تقبيل الشفاه الخاص بك مع نكهة العسل

تشعر يديك ناعمة لتلمسني
مع كل دقة هذا فقط أستطيع أن أشعر
أحبك كل مساء معي
سنعيش لحظات الملاطفة والإنجازات

لحظات الألغام ولك، فقط اثنان منا
أريد أن أشعر حبك، ثم النوم بين ذراعيك
يشعر بدفء جسده بجوار الألغام
أنا أريد منك في كل وقت

أنت هذا داخل كياني،
اتقان لي تماما
معك الأمور أي شيء آخر
لتفقد المسار من الوقت

لا يهمني اذا كان ليلا أو نهارا
الغسق أو الفجر
ولا أنا لا أعرف ما اذا كان الفجر
إذا الشمس جاء بالفعل أن يبارك حبنا

أو إذا كان القمر بالفعل وقال وداعا لاثنين
اذا هطل المطر تشغيله، أريد فقط أن يكون معك
لا شيء أكثر بالنسبة لي لديهم الوقت
الشيء المهم هو أنني أقف إلى جانبه

كل يوم وليلة، كل فجر
في الوقت الحاضر، في المستقبل، كما كنا
كل الحياة في الماضي لدينا رائع
أحبك وأريد منك دائما بجانبي ...

المؤلف: نيري Shirano
*******************************************

Nenhum comentário:

Postar um comentário