quarta-feira, 5 de julho de 2017




Meu coração bate tão forte, quero fugir porém não consigo
Cada dia que passa, tornam-se incontroláveis meus sentimentos,
Esse desejo de ter você ao meu lado, poder te abraçar, sentir seu calor,
quero somente ser feliz, poder estar contigo, viver esse amor tão lindo !
Porém a distância que nos separa dói, machuca demais meu coração,
Sinto-me tão incapaz, parece que o universo está contra nós.
Minha vontade é sair gritando para que todos possam me ouvir !
" Eu & Você ... Nos Amamos !!! "
Poder Falar ao Mundo que Mesmo Distantes nada ! Ninguém vai nos separar...
" Somos Eternos Prisioneiros do Amor "

By: Nery Poetisa Shitano
****************************
My heart beats so hard, I want to run away but I can not
Each day that passes, my feelings become uncontrollable,
This desire to have you by my side, to hold you, to feel your warmth,
I just want to be happy, to be with you, to live this love so beautiful!
But the distance that separates us hurts, it hurts my heart too much,
I feel so incapable, it seems that the universe is against us.
My wish is to come out screaming so everyone can hear me!
"I & You ... We Love Each Other !!!"
To be able to speak to the world that even Distant nothing! No one will separate us ...
"We are Forever Prisoners of Love"

By: Nery Poetisa Shitano
****************************
قلبي يدق قوية جدا، أريد أن أهرب لكنني لا استطيع
كل يوم يمر، يصبح لا يمكن السيطرة عليها مشاعري،
هذه الرغبة أن يكون لك بجانبي، أن تبني لك، ويشعر دفئك،
فقط أريد أن أكون سعيدة، ويكون قادرا على أن يكون معك، ليعيش هذا الحب جميلة جدا!
ولكن المسافة بيننا يضر، وهذا يضر قلبي،
أشعر بالعجز لذلك، يبدو أن الكون هو ضدنا.
إرادتي ويصرخ للجميع تسمعني!
"أنا وأنت ... نحن أحب ذلك!"
نقاش القدرة على العالم أن لا شيء حتى البعيدة! لا أحد سوف تفصل بيننا ...
"نحن السجناء الحب الأبدي"

بقلم: نيري Poetisa Shitano
****************************

Nenhum comentário:

Postar um comentário